úterý

HPL # 6 aneb Opožděný report z Pivokrosu v Radvanicích


Ano, letos už pošesté jsme se sešli na tradičních pivních štafetách, bylo to opravdu pošesté, zde deklarované čtvrté kolo bylo už totiž páté, jelikož se konalo až po závodech na MOF soustředku :)
 
Šesté kolo nakonec proběhlo bez větších problémů, ikdyž to tak do poslední chvíle nevypadalo... Že postavit tratě nebude sranda jsem věděl, už když jsem do toho na konci července šel. Po návratu z dovolené, 5 dnů před startem zmíněného HPL a také celé ceny se to všechno sesypalo, přesto jsem poslední večer před startem našel čas na dvě pivka a také na postavení tratí.. Byla to moje první zkušenost s takovýmto pořádáním, tak jsem to možná trošku přepísk s množstvím kontrol, ale aspoň se neběhalo tolik pohromadě. Vzhledem k téměř nulové propagaci tohoto HPL a taky proto, že jsem žádné štafety zatím nestavěl, připravil jsem rovnou závod jednotlivců s trošku novým systémem. První kolo s hromadným startem určovalo pořadí do finále s 20s odstupy. Pivko zde bylo pouze na startu. Pro toto kolo byly připraveny 4 varianty tratě délky 600 m. V druhém kole se běželo zase z hromadnýho startu s pivkem na začátku a pořadí v cíli určovalo bonusové sekundy do startovky finále podle pořadí to bylo 30, 20, 15, 10, 7, 5 s a nic. Tratě byly zase 600 m dlouhé na stejných uzlovkách ve čtyřech farstovaných variantách. Finále se startovalo dle vyběhnutého pořadí a sekund a mělo ještě diváckou kontrolu s pivkem.

Tolik k systému a teď k tomu, jak to probíhalo. Když jsem si všechny tratě dal večer na flešku, bylo to fajn, pak jsem je nezapoměl vít do práce, ale v práci jsem je zapoměl vytisknout. Vzpomněl jsem si včas a tak někdy kolem druhé hodiny (kdy už jsem chtěl být v Radvanicích) jsem v Hradci předal flešku s tratěmi ženě, co akorát šla něco tisknout pro závody. Kolem třetí mi ale volá, že na flešce nic není, ouha, dal jsem ji špatnou flešku... Po dojezdu na místo bylo na řešení spousta jiných věcí, ale podařilo se ještě zajistit tiskárnu. Kolem sedmé večerní se pokoušim tiskárnu zapojit, ale bezúspěšně... Naštěstí se objevil mamut s dalším kompem a tiskárnu rozchodil. Tratě se vytiskly a začlo se taky točit pívo. Dali jsme něco na rozklus a když jsem tak kolem osmé hodiny večerní vzal na kolečko 25 kontrol a vyrazil do prostoru závodu, byla už celkem tma... Mapa ve stupních šedé se ukázala být zajímavá, šutry a kupky byly k nerozeznání, stejně tak tmavě žlutá a zelená vypadali stejně. Nějakým způsobem jsem vše roznesl a závod tak nakonec kolem deváté mohl začít. 

Na startu se objevilo 7 borců s různě výkonnými světly (od malých čelovek přes velké baterky až po magicshine...) Prostor závodu byl pekelně zarostlý motokrosový areál se spoustou nepříjemných náletových hustníčků, jak řekl Panchy, za světla by do toho nikdo nevlez... Vlastní závod ovládl systémem start-cíl jednoznačně Panchy s magicshinem... Za ním doběhl Kamenda s mini čelovkou. O třetí místo se sváděl urputný souboj až do cíle. Šaby měl všechny v hrsti, když se jako první vynořil zpoza kopce, ae v té tmě se svým malým světlem přehlédl v mapě sběrku a musel se na ní vracet, to ale dostalo do hry Mamuta a Karima. Tento napínavý souboj rozhodl pro sebe vítězně nakonec borec z KTN, nu což, hlavně že máme zase vítězství v kapse :) Po pátem místě byla trošku mezera, jelikož Zelí posbíral v prvních dvou kolech už velkou ztrátu a tak si doběhl pro to šesté místo. Sedmý závodník na startu závod nedokončil. Už v prvním kole se z lesa vrátil beznadějně poslední s nálezem pouhých dvou kontrol ze šesti a to i přesto, že měl solidní megabaterku. Byla to holt Radkova premiéra na HPL, proti ostříleným borcům neměl na této černobílé noční prasárně šanci :-) Divácky to jinak bylo nesmírně zajímavý závod, sešli se celkem 3 a já. Start a cíl byl na vyvýšeném kopečku, ze kterého byl výhled na téměř celý závodní prostor, škoda jen, že byl celý prostor zarostlý asi dvoumetrovou trávou a bordelem a taky že byla tma....

Fotografie ze samotného závodu nemám, ale mohu poskytnout barevnou verzi mapy se všema kontrolama a pak také první a druhé kolo (v jedné variantě) a finále, abyste se mohli podívat, na čem jsme vlastně běželi. Mapu jinak připravil náš spolehlivý stavitel Johnie, za což mu patří dík :)







Tak zas někdy příště u píva...

PS: chystá se HPL indoor, kde a kdy se brzy dozvíte...

Žádné komentáře:

Okomentovat