pátek

Pivní Hlídka: Bernard Bohemian Ale


Již dlouho zde nebyla žádná recenze a nastal nejvyšší čas s tím něco udělat. A jelikož jde o návrat, tak je potřeba se vytasit s něčím výjimečným. Aktuálním. Něčím, jehož reklamy je v Brně těžké přehlédnout. A vzhledem k tomu, že jste si přečetli titulek, tak víte, že mluvím o Bernardu Bohemian Ale. Ale než se dostanu k hodnocení, udělám menší odbočku.

 


Všichni jsme experti v něčem. A kdo říká, že ne, tak ten je expert v průměrnosti. Já jsem například filmový fanoušek. To znamená, že si rád přečtu, jak recenzi, která jde do hloubky a mluví třeba i o technikách použitých k vykreslení charakterů, prostředí čí atmosféry. Stejně tak se spokojím i s dojmy člověka, kterého podobné věci nezajímají a hodnotí stylem líbilo/nelíbilo. Dobré/špatné. To bohatě stačí.


Proč jsem psal předchozí odstavec? Protože nevím absolutně nic o druhu piva Ale. V životě jsem ho pil možná jednou, asi před 5 lety a ani tím si nejsem jistý. Prostě miluji české pivo ležáckého typu a u něj dokážu porovnat kvalitu a napsat jakž takž informativní recenzi. Za to když jsem četl pro inspiraci jiné recenze na Bohemian Ale od zkušenějších pijanů, tak jsem tomu rozuměl méně než Interstellaru v ruském dabingu.

Co ovšem můžu říci je, že 8,2% alkoholu není cítit a nijak nepřehlušuje chuť piva. Ta chuť mě bohužel nijak zvlášť nezaujala. Pivo Ale není hořké ani sladké a asi nechutná jako nic, co jsem doposud pil. Není to však nic, co bych nechtěl zkusit znova. Možná od jiné značky, abych mohl porovnat. Rozhodně to však není špatné pití, při jeho pití nevyvstalo nic, co bych mohl kritizovat a je klidně možné, že po pár kouscích bych si to zamiloval, podobně jako nové album musím slyšet vícekrát, abych ho docenil. Jen to prostě nebylo nic pro mě, takže prozatím nemůžu doporučit a zůstanu u českých ležáků.

Hodnocení: Musím jít výše než u Ikea piva, takže 6 z 10 z poloviny plných (a ne prázdných) půllitrů a.k.a.   ««««


Barva prosvícení nádherně zlatá, jak má být
Jiskra příjemně doznívající
Pěna plná, hustá
Vůně odpovídající chuti piva a.k.a. nevím jak ji popsat
Chuť V pohodě
K čemu je dobrý Pokud chcete ochutnat i jiné druhy piva než ležák
Za kolik 29,- v Tescu

 Zelí

Žádné komentáře:

Okomentovat