úterý

Pivní hlídka 3: Braník světlý


Braník je prostě srdeční záležitost... Někdo ho má jen prostě za takovýto bezďácký pivko, protože je prostě tak levný, někomu třeba i nechutná, ale já na něj prostě nedám dopustit. Začal jsem ho chlastat, v podstatě v době, kdy jsem začal chlastat.. V Praze, zvláště v dobách kdy jsem bydlel v Braníku jsem k němu pronikl ještě více a když jsem se potom ubytoval na poslední rok na kolej, lednička vždy obsahovala jedno až čtyřicet takových krásných, tehdy ještě hnědých, lahváčků...

Dneska jsem napřídklad byl běhat a posledních 5 km jsem už nemyslel na nic jiného, než na tu kratochvíli, kdy přijdu k ledničce, jednoho zelenýho krasavce vytáhnu, otevřu a nechám tuto slast sebou procházet...
Do půllitru braníček nepřelévám, nepatří to prostě k tomu koloritu u tohoto pivečka.


Barva    zelená, po nahlédnutí zvrchu je ale zlatá tušit
Jiskra    slabší
Pěna    žádná
Vůně    pivní, lehká, až nevýrazná
Chuť    česká, prostě desítečka jak má bejt, hořkost jemná, ale ostatní chutě ještě jemnější
K čemu je dobrý   je to prostě ideální na to každodenní chlastání, případně i na nějakou tu gardenparty či na menší soukromou oslavičku někde na bytě..
Za kolik   8,90 Kč a v akci bývá i za 5,90, + tedy 3 Kč láhev

Celkový hodnocení   «««« prostě srdeční záležitost

Žádné komentáře:

Okomentovat