úterý

Pivní hlídka 5: Severské trápení


Letos to s hradeckou účastí na 10mile nebylo moc slavné. A jelikož jsem se do Švédska přepravoval letadlem, nemohl jsem se na tamní pobyt vybavit. Karton plechovek přes letištní kontrolu neprotáhnete a ať děláte co děláte, váhu nesnížíte.

Cestu jsem započal v úterý a zakončil v pondělí ráno. Na tomto výletu jsem ochutnal celkem 5 pivek. Hned ve vlaku do Prahy jsem se pustil do lahváče Radegastu. To bylo za celý výlet nejlepší, co jsem potkal. Následovala plechovka Braníku, kterou jsem si původně nechával do letadla, ale žízeň byla větší. Po příjezdu do Švédska a prvním tréninku opět plechovka Brániku (za tu děkuji Pragovákům, že mi jí poskytli). Na další den jsem si už koupil severské pivo: Norrlands GULD. Jak je ve Švédsku zvykem, maximální obsah alkoholu je jen 3,5% (vedle v regálu ležely i plechovky s 2,8% a vím, že na trajektech prodávají 5,3%). Po vypití tohoto moku jsem se další den vydal znovu do obchodu, kde jsem narazil na Carlsberg s vol 3,5% (ve slevě, tak jsem ho vzal). Jelikož 10mila se blížila, nechal jsem si prozíravě 2 plechovky na noc až doběhnu. Nápad dobrej, ale chtělo jich tak aspoň pětkrát tolik, aby mi bylo jedno, že jsem celou noc vzhůru a brutálně mrznu. Z Tiomily jsem jel domu autem, které jsem nemusel řídit, takže celou cestu po Švédských silničkách jsem se těšil na trajekt. Výběr v obchodu byl opravdu mizerný, a tak volba padla opět na Carlsberg tentokrát vol 4,6%.
A teď podrobný popis:
Pivo první Radegast 12° - toho se ještě napijeme dost, takže to nechám na další příběh

Pivo druhé Braník -  sice v plechu, ale Alda ho popsal jak se patří

Pivo třetí Norrlands GULD
Obal plechovka 0,5l
Barva kéž bych měl zrak jako Bystrozrakej, přes tu plechovku nebylo nic vidět, ale při rozlití na stůl byla barva světlejší
Jiskra jooo, tak ta tam je, když uslyšíte to krásné zasyčení při otvírání
Pěna skoro žádná
Vůně nijaká
Chuť jelikož nic jiného nebylo po ruce, tak dobrá
K čemu je dobrý? po tréninku ideální (do sprchy, do sauny, na takové to tlachání nad mapou)
Za kolik 15 SEK za 6 plechovek 0,5l
Celkový hodnocení  2-
A málem jsem zapomněl, že na tohle pivko je suprová reklama, kterou hráli na minulém MS ve Stockholmu.
 

Pivo čtvrté a páté Carlsberg 3,5% 4,6%

Obal plechovka 0,5l a 0,33l
Barva světlá, ale usuzuji jen podle toho, co bylo na vrchu plechovky
Pěna když se špatně vychladil nebo trochu naklepal, tak při otvírání trochu pěny vylezlo
Vůně nevalná
Chuť po pátém kousku už začala být lepší, ale ne nijak úchvatná
K čemu je dobrý? na zkrácení cesty trajektem
Za kolik 13 SEK za 6 plechovek 0,5l a nebo 12€ za 24 plechovek 0,33l

Celkový hodnocení  3

fotky jsou jenom ilustrativní stažené z netu, páč jsme si to zapomněl vyfotit.
Abych nezapomněl, je zapotřebí si trochu rejpnout do trénujících borců z KTN. Kde jste se flákali, že jsem vás nikde na 10mile neviděl???

/panchy

Žádné komentáře:

Okomentovat